Blue Air, recompensată cu TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2018

Blue Air

Blue Air se numără printre câștigătorii TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2018, la secțiunea Travelers’ Choice Low Cost Carrier pentru zona Europa. Acest premiu reflectă calitatea serviciilor la bordul aeronavelor Blue Air, siguranța zborurilor, punctualitatea, confortul și eficiența în operare a companiei. Travelers’ Choice Awards este o distincție oferită de TripAdvisor.com, site-ul de recenzii pentru serviciile turistice, în baza scorurilor obținute în urma recenziilor și rating-urilor postate de utilizatori.

Suntem încântați de acest premiu și țin să mulțumesc atât pasagerilor noștri pentru încrederea acordată, dar și colegilor mei care, 365 zile pe an, 24 ore pe zi, s-au dedicat pentru a oferi cele mai bune servicii. Anul trecut, la bordul aeronavelor Blue Air au călătorit peste 5 milioane de pasageri spre 100 dintre cele mai atractive destinații din Europa. Suntem conștienți că acest premiu ne obligă să ducem și mai sus standardele de calitate și să investim pentru satisfacerea celor mai exigente cerințe venite din partea șefilor noștri supremi, pasagerii.

Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air

Jet2.com și Thomas Cook Airlines Scandinavia se regăsesc, de asemenea, printre câștigători.

Pagina de prezentare a Blue Air de pe site-ul TripAdvisor.com are, începând de astăzi, sigla TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2018, secțiunea Travelers’ Choice Low Cost Carrier pentru zona Europa.

În ceea ce privește recenziile pe care compania le primește, clienții Blue Air mai optează și pentru platformele Trustpilot, Airline Quality sau AirlineRatings, iar dintre site-urile locale cel mai popular pentru a scrie recenzii pentru serviciile Blue Air este bileteavion.ro, pe acesta din urmă compania având și cel mai bun rating – 7.50 din 10. Deși nu oferă un rating general asupra serviciilor Blue Air, pe forumul Softpedia există un thread dedicat companiei Blue Air, care numără peste 260 de pagini de comentarii despre serviciile companiei aeriene.

La momentul actual, compania nu are importat pe website-ul propriu niciunul dintre serviciile menționate mai sus.

Conform unui studiu Questia, 56% dintre români își iau informațiile din social media, ceea ce înseamnă că rețelele sociale un rol important inclusiv în documentarea călătoriei, 99,7% dintre românii care interacționează în social media cu zona turism făcând-0 via Facebook. Cu toate acestea, Blue Air nu are activată funcția de rating-uri/recenzii pe platforma Facebook.

CITEȘTE ȘI: România, primul loc în Flight Price Index pentru zborurile pe distanţe scurte pentru serviciile low-cost

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*