Fly Go estimează o creștere cu 25% a cifrei de afaceri în 2018

În 2017, Fly Go a înregistrat vânzări de 40 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul 2016. City break-urile au avut o contribuiție importantă la această creștere, altături de îmbunătățirea experienței clienților, din momentul achiziției unui serviciu și pe tot parcursul derulării acestuia.
Pentru 2018, Fly Go estimează un volum de tranzacții de peste 50 de milioane de euro în cele trei țări în care operează: România, Italia și Spania.
Investițiile făcute în anul 2017 au presupus și dezvoltarea unei noi infrastructuri a site-ului Fly-Go.ro, precum și introducerea în platformă a unor servicii suplimentare, precum garanția zborurilor și check-in online, conform celor declarate de Stefano Iervolino, fondator și CEO Fly Go.
În paralele cu acțiunile de mai sus, Fly Go a redus timpii de rezolvare a situațiilor care pot apărea în timpul unei călătorii, precum overbooking-ul la hoteluri, redirecționând turiștii către unități de cazare similare sau mai bine cotate, și rambursarea sumelor cuvenite de la operatorii aerieni pentru pasagerii ale căror zboruri au fost întârziate sau anulate.

200.000 de bilete de avion vândute de Fly Go

Cele mai cumpărate produse turistice în 2017 au fost biletele de avion, Fly Go înregistrând tranzacții pentru circa 200.000 de bilete de avion. Principalele destinații, în topul preferințelor clienților români, au fost Roma, Milano, Barcelona, Atena, Istanbul, Berlin, Paris și Londra.

CITEȘTE ȘI: Destinațiile latine, în rândul preferințelor românilor pentru vacanța de vară

Roma, Milano și Atena au fost și printre cele mai accesibile destinații în care au călătorit românii anul trecut – costul mediu al unui city break în aceste orașe fiind de 230 de euro în 2017.
Un avans semnificativ a fost înregistrat pe destinațiile interne, unde Fly Go a vândut cu aproximativ 30% mai multe bilete de avion, lucru susținut de dinamizarea pieței și deschiderea de noi rute interne, pe fondul intrării mai multor companii aeriene pe acest segment.

CITEȘTE ȘI: România, primul loc în Flight Price Index pentru zborurile pe distanţe scurte pentru serviciile low-cost

Prețul mediu al unei achiziții realizate de clienții Fly Go, în 2017, a fost de 250 de euro.
Ziua din săptămână cu cele mai multe achiziții de bilete de avion făcute pe Fly-Go.ro a fost lunea, iar cea mai frecventă modalitate de plată a fost online, cu cardul sau prin transfer bancar.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Scurtă radiografie a pieței de turism online din România

Next Article
Palatul Brâncovenesc de la Potlogi

În vizită la Palatul Brâncovenesc de la Potlogi

Related Posts
Total
0
Share