În ultimii 5 ani, bugetul românilor pentru vacanțe a crescut cu 30%

Fly Go

În ultimii 5 ani, sumele pe care le-au alocă românii pentru vacanțele în străinătate, în sezonul estival, au crescut, în medie, cu 30%, potrivit unei analize a agenției de turism online Fly Go. Intrarea pe piața din România a mai multor operatori de transport aerian și diversificarea destinațiilor de vacanță din oferta acestora au contribuit la deschiderea românilor spre vacanțe în destinații mai puțin accesate până acum, precum și la creșterea duratei concediului. În prezent, costul mediu al unui sejur estival a ajuns la 900 – 1.200 de euro.

Deși destinații de masă, precum litoralul din Grecia, Turcia și Spania se regăsesc în continuare printre preferințele românilor, aceștia optează tot mai mult pentru destinații mai puțin accesate până acum, în țări și regiuni precum Croația, Malta, Sardinia, Sicilia sau Corsica.

Durata concediilor de vară în afara țării este de minimum 7 zile, ajungând adesea la 10 zile. Turiștii români preferă să plece în vacanțe în perioada iunie – septembrie. Rezervările se fac cu câteva luni înainte, cu un vârf de rezervări în lunile ianuarie și mai. Fără a fi o surpriză, s-a constatat că în vacanțele de vară, 70% dintre români accesează servicii all inclusive, de care să se bucură alături de familie sau de prieteni, în condițiile în care peste 90% dintre turiști călătoreasc în grupuri.

CITEȘTE ȘI: Românii fac economii pentru vacanța de vară

Apetitul românilor pentru vacanțe a crescut în ultimii ani, astfel că, în prezent, turiștii merg, în medie, în două concedii pe vară. În continuare, sunt dispuși să plătească pentru confort sporit, de aceea optează pentru cazare în unități hoteliere mari și alocă, în medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur.

Ne așteptăm ca bugetul turiștilor români pentru vacanțele de vară să continue să crească în perioada următoare, pe măsura ce și operatorii de servicii turistice și aeriene vor introduce și vor promova pe piața din România noi destinații, crescând, în același timp, calitatea serviciilor și numărul beneficiilor pe care le oferă pentru clienți. Un interes crescut pentru sejururi în străinătate se va simți și mai mult pe măsură ce tehnologia va lua amploare în industria de turism.

Stefano Iervolino, fondator și CEO Fly Go

În acest context, Fly Go lansează un parteneriat cu compania fintech Revolut, prin care le oferă clienților care fac plăți cu cardul Revolut o serie de discounturi la achiziția biletelor de avion, a hotelurilor, a pachetelor complete de vacanțe, sau la serviciile de car rental. Astfel, clienții Fly Go care vor folosi cardurile Revolut la plata online a serviciilor achiziționate de pe Fly-go.ro vor beneficia, în prima lună, de servicii fără comision, iar din a doua lună vor avea 20% reducere din comision la orice serviciu achiziționat.

Îmbunătățirea experienței clienților Fly Go, din momentul achiziției unui serviciu și pe tot parcursul derulării acestuia, indiferent dacă vorbim de un zbor cu avionul sau un pachet complet de vacanță, rămâne principala direcție de investiții și în 2018, compania având alocat în acest sens un buget de 1,5 milioane de euro.

Related posts

1 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.