Când Coca-Cola e mai bună decât Sprite-ul

vola.ro, local escapes

Local Escapes, proiectul Vola.ro care în 2017 înregistra creșteri lunare de două cifre și pentru care inițiatorii își propuseseră contractarea a 350 de proprietăți partenere până la finalul anului, pare să fi fost închis.

Deși compania nu a ieșit cu nimic public, sunt 2 semnale publice care dau de înțeles acest lucru: lipsa ofertelor pe pagina dedicată Local Escapes și schimbarea funcției, în decursul lunii martie, pentru Sebastian Catana, fost director of sales Local Escapes.

Vola.ro a lansat Local Escapes la începutul lui 2017 pentru a-și acoperi în portofoliu și zona de incoming pe partea de pachete turistice.

Titlul reinterpretează o declarație a fostului marketing manager Vola.ro, Matei Psatta, conform căruia biletele de avion și citybreak-urile sunt Coca-Cola, iar Local Escapes sunt Sprite-ul cu care se revigorează business-ul.

În prima jumătate a lui 2017, Local Escapes înregistra peste 1.000 de rezervări la 160 de proprietăți.

Pentru toate destinatiile turistice din Romania, Local Escapes promova simultan, prin rotire, în jur de 40 de pachete turistice, iar clienții profilați în urma rezervărilor se încadrau în categoria de vârstă 35-40 de ani, angajați în corporaţii şi familiilor tinere.

La aniversarea #vola10ani, un pachet Local Escapes a oferit șansa unui client Vola.ro să călătorească gratis pentru următorii #vola10ani.

Nu se cunosc exact motivele pentru care proiectul Local Escapes a fost tras pe linie moartă, dar se pot formula câteva scenarii, precum targetarea greșită a publicului țintă, putere de cumpărare mică pe zona de experiențe turistice, pachetele turistice Local Escapes fiind formate din cazare + experiențe, o strategie de marketing focusată pe flash sales, de unde și atragerea unei categorii de clientelă în continuă căutare de cel mai mic preț sau pur și simplu colaborările dificile cu administratorii unităților de cazare care n-au înțeles ce plus valoare aduc experiențele turistice.

Cu toate acestea zona de incoming nu pare a fi în regres, lucru susținut inclusiv de datele Vola.ro pentru luna mai 2018, în ceea ce privește biletele vândute. Din cele 32.251 bilete de avion vândute în valoare de 5,3 milioane euro, cele mai multe au fost cu destinația finală București și Cluj-Napoca.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.