Marketing turistic și branding de destinație în România

experience bucharest, marketing turistic, branding de destinatie

Profesioniștii din domeniul turismului, specialiștii din domeniul social media, branding și marketing sunt așteptați la o nouă ediției a conferinței de marketing turistic ce are loc în cadrul evenimentului #ExperienceBucharest, eveniment internațional de turism și social media.  Conferință se va desfășura sub titulatura Povești de success ale marketingului de turism în Romania și va avea loc în data de 5 noiembrie, la Hotel Radisson Blu București, începând cu ora 9.30.

Peste 100 de bloggeri, vloggeri, instagrammeri, influenceri, dar și alți creatori de conținut de top atât din România, cât și din străinătate vor participa la evenimentul internațional de turism și social media din România, #ExperienceBucharest, ce are loc între 2-5 noiembrie 2018.

Organizatorii #ExperienceBucharest sunt de părere că România și Bucureștiul au nevoie de prezență în mediul online și de cât mai multă promovare. În acest context, #ExperienceBucharest este un proiect unicat ce va oferi vizibilitate orașului București ca destinație turistică prin generarea unui conținut cât mai divers, în diferite limbi străine și pe diferite canale online: articole, presă scrisă internațională, Instagram, Facebook și Twitter. Conținutul generat va ajunge la o audiență internațională de peste 50 de milioane de persoane din întreaga lume.

Speakeri internaționali specializați în marketingul de destinație vor împărtăși cele mai bune practici în implementarea campaniilor de marketing online, ultimile tendințe în social media și turism, dar și despre branding-ul unei destinații turistice.

Program

09: 00-10: 00 Pauză de cafea și înregistrarea participanților
10: 00-11: 30 Povești de succes de promovare a destinațiilor turistice București și Oradea

Panelul 1: Campanii de promovare a turismului din România

  • Tudor Maxim, Fondatorul #ExperienceBucharest și #ExperienceRomânia
  • Călin Ile, Președintele Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR)
  • Mihai Jurcă, Președintele Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea
  • Alex Filip, fondator Bucharest City App
  • Flavia Voinea, Director București FM

11: 30-12.00 Pauză de cafea
12: 00-13.30 Povești internaționale de succes a colaborării influencerilor cu autoritășile naționale și cu managerii de destinație

Panelul 2: Cele mai bune practici internaționale în domeniul turismului și social media

  • Cezar Dumitru, Autor al blogului românesc de succes, ImperatorTravel.ro
  • Stephen Chrisanthus, Manager al destinației turistice Florida, USA
  • Reprezentați ai Autoritătilor de Promovare Turistică din Thailanda, Grecia, Dubai în România

Recent, campania de promovare #ExperienceBucharest a fost desemnată câștigătoare în cadrul eTravel Awards 2018, la categoria Best Destination Campaign.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.