Promovarea online a României ca destinație turistică, facilitată de un act normativ adoptat de guvern

obiective turistice, romania, transfagarasan

La inițiativa Ministerului Turismului, Executivul a adoptat un act normativ care facilitează promovarea României în mediul online.

Hotărârea de Guvern privind modificarea și completarea HG 20/2012 privind aprobarea Programului Multianual de Marketing și a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinațiilor, Formelor și Produselor Turistice prevede posibilitatea realizării de promovare în mai multe medii și forme și actualizează legislația din acest domeniu pentru ca România să poată fi promovată la nivel internațional în cadrul unor campanii integrate de promovare.

Acest act normativ a fost necesar, întrucât noile tehnologii existente pe piață în domeniul promovării, în special în cazul promovării în mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care să facă posibilă oferirea de soluții performante și eficiente.

CITEȘTE ȘI: Cum (nu) gestionează Ministerul Turismului și administrațiile publice activitatea de turism prin platforme online dedicate

Pentru ca promovarea online a României ca destinație să fie una eficientă, se urmărește corelarea prevederilor hotărârii cu noile tehnologii existente pe piață și categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor, precum și utilizarea și dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promoțional, în funcție de piața țintă a campaniei de promovare: publicitatea, promovarea vânzărilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare în ţară pentru liderii de opinie în domeniul turismului.

Componenta de marketing online prevede promovarea prin intermediul motoarelor de căutare, rețelelor de socializare, platformelor, diverselor site-uri web și blogurilor, dar și prin intermediul aplicațiilor mobile sau a altor mijloace electronice.

CITEȘTE ȘI: Promovarea brandului turistic al României se va face și pe Facebook

De asemenea, modificările aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului să contracteze studii de piaţă pentru ca promovarea să se adreseze cât mai punctual publicului ţintă.

CITEȘTE ȘI: Experience Bucharest și Experience Romania, promovare pozitivă cu buget redus pentru România în valoare de milioane de euro

2 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.