Platforma de rezervări hoteliere Amoma.com și-a încetat activitatea

amoma, cease of trading

Amoma.com, platforma online de rezervari hoteliere, și-a anunțat încetarea activității ca urmare a practicilor neconcurențiale adoptate de comparatoarele de prețuri, arată ziare.com. Rezervările turistice făcute prin platforma Amoma.com au toate șansele să fie anulate de furnizori.

În mesajul adresat clienților site-ului, compania blamează poziția dominantă a companiilor din aceeași nișă ca și Amoma, ce impun condiții financiare nesustenabile pentru site-ul de rezervări. Acest companii dețin comparatoare de prețuri ce percep un cost per click la redirecținonarea consumatorilor spre site-urile de rezervări hoteliere.

Problema invocată de Amoma rezidă în favorizarea de către comparatoarele de prețuri a agențiilor revânzătoare ce oferă cel mai mic preț în detrimentul celor ce investesc mai mult în publicitate, reamintind faptul că autoritățile publice din Spania, Australia și chiar Statele Unite deschid în prezent proceduri de anchetă împotriva acestor entități.

CITEȘTE ȘI: Technology by itself it’s not an experience

Clienții care și-au făcut deja rezervări prin intermediul Amoma.com sunt sfătuiți să contacteze hotelurile la care și-au făcut rezervare pentru validarea rezervării.

Numele fondatorilor Amoma, Nicolas Arthur și Yann Arthur, sunt legate și de alte două platforme de rezervări hoteliere ce și-au încetat activitatea cu mulți ani în urmă: Planigo și Olotels. Ambele site-uri practicau afișarea unor tarife mai mici decât alte agenții de turism online (OTA), sub prețul de pe site-urilor hotelurilor, practică pe care o blamează actuala companie.

Platforma operează centre de suport în București, Londra, Barcelona, Geneva și Hong Kong și oferă servicii de închirieri camere de hotel și în România. Conform celor declarate pentru profit.ro de Mihaela Moldovan, General Manager al Amoma România, mai puțin de 1% dintre hotelurile vândute pe site erau din România, iar clienți români, de asemenea, ar fi tot sub 1%. De asemenea, centrul de call-center din București este pe profit.

CITEȘTE ȘI: Hotelurile independente din România și prezența în mediul mobile

Centrului de suport din București, deschis în 2017, i se adăuga și o echipă de Software Development.

În 2018, Amoma Romania Support Services SRL înregistra 295 de angajati, o cifra de afaceri neta de 52 225 836 de lei si un profit net de 3 837 520 de lei.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.