Clara, chatbot-ul ASIROM care emite polițe de asigurări de călătorie în străinătate

ASIROM, parte din Vienna Insurance Group, în parteneriat cu Druid, companie specializată în proiectarea, educarea şi echiparea asistenţilor virtuali inteligenţi cu cele mai noi tehnologii, a lansat chatbot-ul Clara, un asistent virtual capabil să emită polițe de asigurări de călătorie în străinătate prin chat-ul de pe website-ul asigurătorului.

Clara este un asistent virtual inteligent dedicat proceselor de tip Enterprise, capabil să emită polițe de asigurări de călătorie în străinătate, pentru început, în maximum 10 minute, de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Chatbot-ul inteligent integrează tehnologie OCR (Optical Character Recognition) prin care scanarea, trimiterea şi verificarea datelor din buletin se realizează în câteva secunde, este integrat cu ING pentru procesarea rapidă a plăţilor şi comunică în permanenţă prin servicii web cu sistemul intern utilizat de ASIROM.

Prelucrarea datelor este aprobata de utilizator, acesta primind automat pe email acordul de procesare a datelor conform reglementărilor GDPR, confirmarea de plată şi poliţa de asigurare, în mai puţin de 10 minute de la iniţierea procesului.

Chatbot-ul a învățat toate cazurile de asigurări de călătorie, indiferent că este vorba de deplasări în scop de muncă, turistic, afaceri, sport sau șoferi profesioniști. Acesta oferă alternative și recomandări, cunoaște prețurile în funcție de zonele de călatorie, știe tipurile de despăgubiri pentru cheltuieli medicale, spitalizări, decese, pierderi de bagaje.

Chatbot-ul are configurate peste 150 de șabloane conversaționale preconfigurate pe roluri și procese, ceea ce a făcut posibilă lansarea în producție în mai puțin de o lună. Șabloanele conversaționale activează procese de tip robotics (Robotic Process Automation) asigurate de UiPath, definite pe baza procedurilor de lucru furnizate de ASIROM.

Folosirea asistentului virtual Clara reduce timpul necesar contractării unei polițe de asigurare de călătorie cu până la 40%, iar costurile cu până la 34%, în timp ce satisfacție clienților crește cu 45%.

CITEȘTE ȘI: Chatbots, asistenți virtuali și boxe inteligente ca suport pentru rezervările de produse și servicii turistice

La nivel globat, 73% dintre clienții companiilor ce folosesc un serviciu de chat pe website-urile lor găsesc această funcționalitate ca fiind cea mai satisfăcătoare când vine vorba de comunicare comercială, în timp ce 63% dintre clienți revin pe site-urile ce oferă această funcționalitate.

ASIROM VIG are o rețea națională de 138 de agenții și 1.900 de agenți activi. Asirom face parte din Vienna Insurance Group (VIG), companie cu peste 200 de ani de experiență în domeniul financiar, atât în Austria, cât și în Europa Centrală și de Est. VIG gestionează 50 de companii de asigurări din 25 de țări și are peste 25.000 de angajați.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.