Aplicații Schubert & Franzke pentru promovarea Sucevei și a Județului Hunedoara, lansate la Târgul de Turism

schubert unde franzke, targul de turism, cityapp

Deși producătorul de produse cartografice și dezvoltatorul de aplicații mobile Schubert & Franzke nu a mai fost prezent anul acesta cu un stand dedicat la Târgul de Turism al României, și-a făcut simțită prezența prin intermediul produsului CityApp, adoptat de administrațiile publice din Municipiul Suceava și din Județul Hunedoara.

CityApp este o aplicație mobilă predefinită ce se adresează atât locuitorilor, cât și vizitatorilor unei localități sau ai unui județ, aplicație ce are avantajul de a se putea modela după dorința și nevoile fiecărui client.

CITEȘTE ȘI: RoTravel Apps Index. CityApp, soluția cu care Schubert & Franzke vrea să digitalizeze turismul din România

Primăria Suceava și Consiliul Județean Hundedoara și-au lansat, în cadrul Târgului de Turism al României, aplicațiile mobile de promovare.

SuceavaCityApp va promova municipiul declarat Destinația Europeană de Excelență a României, punând la dispoziția utilizatorilor informații despre cultura, gastronomia și obiectivele turistice ale Sucevei, aceștia având posibilitate să opteze pentru primirea de notificări prin care vor putea fi la curent cu evenimentele care se desfășoară în municipiul Suceava. Administrarea unei aplicații mobile are ca prim obiectiv atragerea interesului pentru municipiul Suceava ca destinație turistică și culturală.

Discover Hunedoara, aplicația gestionată de Consiliul Judetean Hunedoara prin Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială a Judeţului Hunedoara, susține și ea planurile autorităților de a crește numărul turiștilor ce vizitează județul, atât al celor ce sunt doar în tranzit, dar și al celor ce rămân mai multe zile în județ.

Ambele aplicații sunt disponibile atât pentru utilizatorii de telefoane mobile cu sistem de operare Android, cât și pentru cei cu telefoane mobile cu sistem de operare iOS. Succesul lor va depinde în mare măsură de felul în care administrațiile publice ce le gestionează actualizează conținutul din aplicații și le popularizează prin intermediul centrelor de informare turistică din teritoriu.

CITEȘTE ȘI: Promovarea online a României ca destinație turistică, facilitată de un act normativ adoptat de guvern

Schubert & Franzke are în portofoliu 29 de aplicații mobile, din care 25 adaptate pentru administrațiile publice din România, în special pentru promovarea turistică.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.