După ce la sfârşitul lunii octombrie Tarom şi-a lansat versiunea mobilă a sitului, în cursul lunii decembrie 2013 a făcut posibil şi check-in-ul de pe mobil.
Acesta se regăseşte în versiunea mobilă a sitului sub opţiunea Check-in Online.
Check-in-ul se face pe baza numărului cardului de călător frecvent sau a biletului electronic şi a numelui, numărului zborului, a datei de plecare şi a aeroportului de plecare .
Serviciul este disponibil tuturor pasagerilor eligibili ai Tarom (pasagerii ce necesită tratament special, pasagerii cu copii sub doi ani etc. nu pot face check-in de pe mobil, dar nici online de pe versiunea desktop a sitului, datorită regulilor impuse de operatorul aerian), indiferent de locul în care aceștia se află, cu 30 de ore până la 60 de minute înainte de ora de decolare.
Mobile Check-in permite pasagerilor următoarele acţiuni:
- să se accepte pe ei, dar și pe însoțitorii de călătorie în cazul unei rezervări comune;
- să selecteze locurile dorite pe baza unei hărţi a locurilor;
- să trimită cartea de îmbarcare pe telefonul mobil și / sau adresa de e-mail.
Cu excepția Bucureștiului, pe celelalte aeroporturi din țară, precum și pe aeroporturile din Sofia și Tel Aviv, cartea de îmbarcare trebuie ridicată de la ghișeul de check-in.