Din decembrie 2013, pasagerii Tarom pot face check-in-ul și de pe telefonul mobil

tarom, mobile, check-in

tarom, mobile, check-in

După ce la sfârşitul lunii octombrie Tarom şi-a lansat versiunea mobilă a sitului, în cursul lunii decembrie 2013 a făcut posibil şi check-in-ul de pe mobil.

Acesta se regăseşte în versiunea mobilă a sitului sub opţiunea Check-in Online.

Check-in-ul se face pe baza numărului cardului de călător frecvent sau a biletului electronic şi a numelui, numărului zborului, a datei de plecare şi a aeroportului de plecare .

Serviciul este disponibil tuturor pasagerilor eligibili ai Tarom (pasagerii ce necesită tratament special, pasagerii cu copii sub doi ani etc. nu pot face check-in de pe mobil, dar nici online de pe versiunea desktop a sitului, datorită regulilor impuse de operatorul aerian), indiferent de locul în care aceștia se află, cu 30 de ore până la 60 de minute înainte de ora de decolare.

Mobile Check-in permite pasagerilor următoarele acţiuni:

  • să se accepte pe ei, dar și pe însoțitorii de călătorie în cazul unei rezervări comune;
  • să selecteze locurile dorite pe baza unei hărţi a locurilor;
  • să trimită cartea de îmbarcare pe telefonul mobil și / sau adresa de e-mail.

Cu excepția Bucureștiului, pe celelalte aeroporturi din țară, precum și pe aeroporturile din Sofia și Tel Aviv, cartea de îmbarcare trebuie ridicată de la ghișeul de check-in.

About Petruș Lungu

Absolvent de Turism - Sevicii în cadrul ASE București, licență în domeniul turismului electronic, masterand în sisteme informatice pentru managementul proceselor economice, pasionat de turismul electronic în toate formele sale (online, digital, virtual). Mai multe detalii aici.

Related posts

2 comments

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.