Servicii bazate pe localizare: vreau.samerg.ro

De serviciile de geo-localizare am mai scris pe blog, încercând să îmi dau seama care este aportul lor în turism. De data aceasta mă voi rezuma doar la un serviciu bazat pe localizare, ce îşi propune să dezvolte un ghid al afacerilor locale, al destinaţiilor, al unităţilor de cazare etc., dezvoltat pe modelul site-urilor ce anunţă evenimente (ex. vinsieu.ro).

Este vorba despre proaspăt-lansatul vreau.samerg.ro, un site pe care eu îl văd ca un director de locuri aşa cum este şi metropedia.ro, deşi comparaţia este puţin forţată. Zic asta pentru că, deşi au acelaşi scop, funcţionalităţile diferă de la un proiect la altul. vreau.samerg.ro nu oferă posibilitatea utilizatorilor să facă check-in online (mă refer la tipul de check-in de pe un PC, nu de pe telefonul mobil) pe o anumită destinaţie (altfel de ce i-ai mai zice ghid bazat pe localizare?), nu oferă un istoric al vizitelor efectuate pe fiecare destinaţie în parte, nu oferă posibilitatea de a filtra tipul destinaţiilor.

Poate site-ul ar trebui dezvoltat ca un suport de whishlist, pe care agenţiile de turism sau firmele înscrise pe site pot face promoţii către cei ce vor să ajungă în una din destinaţiile de pe wishlist, oferind reduceri la transport, cazare, masă etc. Trebuie să recunosc că ideea nu îmi aparţine, ci pur şi simplu am adaptat-o cazului după ce am citit comentariul de aici.

Deşi este un director gratuit, echipa din spatele vreau.samerg.ro ar putea integra foarte bine programe de marketing afiliat pe profilele unităţilor de cazare ca şi modalităţi de rezervare. E doar un exemplu. Mă gândesc acum că s-ar putea promova foarte inteligent într-o campanie în care ar putea atrage unităţi de cazare, transportatori etc. de genul utilizatorii alcătuiesc o listă a celor mai ciudate destinaţii din România, iar vreau.samerg.ro organizează o echipă de aventurieri (poate chiar bloggeri 🙂 ), caută ceva sponsori şi trece la fapte cu relatări din locurile respective (pot fi chiar deplasări tematice: pe bicicletă, pe motoare, cu maşina etc. şi exemplele pot continua). Chiar, nu văd secţiune de comentarii pentru obiectivele introduse.

Păi ori dăm feedback ori nu mai dăm? 🙂

Haideţi să vedem ce altor site-uri asemănătoare trebuie vreau.samerg.ro să facă faţă. Este topspots.ro o ameninţare?

Total
0
Shares
2 comments
  1. Pingback: Proiecte de turism online (şi relaţionate) la #SWCluj
  2. Pingback: Târgoviște – oraş martir | Ghid Turistic Digital 2.0
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Sisteme de rezervare online: travelmax.ro

Next Article

Promovarea pachetelor turistice în standuri virtuale

Related Posts
Total
0
Share